Skikkelig kjipt: mobilen min har sagt takk for seg

og dette medfører at jeg ikke får lagt inn så mye bilder her i bloggen min.... Får heller ikke lagt inn blogginnlegg fra mobilen. Men satser på at det blir ny mobil innen kort tid, for jeg holder ikke ut med en Nokia 3510i stort lenger. Finner ikke tastelåsen på den engang. Så beklager til alle dere som har fått oppringing fra meg mens jeg har klippet plenen eller støvsuga.... mente ikke å forstyrre. Dagen idag starta labert.... la meg etter at ungene var sendt til skole og barnehage. Og sov faktisk til 11.00. Men hadde nok behov for en hvil, ettersom formen var bånn etter gårsdagens hagearbeid. Etterpå ruslet jeg en tur med nabovalpen; Lotta. Hun er bare så skjønn altså!! Hadde jeg hatt kamera på mobilen hadde hun nok blitt dagens bilde....men det er altså ikke kamera på en 3510i. Knapt nok fargeskjerm og mms..... Og iallfall ikke smilyer. Så beklager hvis noen oppfatter meg som gretten i sms'er for tida....Jeg pleier jo alltid å slenge på en smiley tilslutt. Formiddagen gikk med til å ta opp all Tupperware'n fra kjellerboden og sortere. Trenger ikke å gå på Tupperwareparty noensinne mer.... En kasse til hver av hyttene, en kjempestooor kasse som skal være med på flyttelasset og en kasse til tantebarn som snart blir fattige stundenter. Ellers har jeg og frøkna pusset på noen gamle malte tønner som stor i kjelleren. De var røde med gule metallbånd... skulle hatt bilde av disse også....sukk.... Men anyway; pusset av det gule på metallbåndene og malte alt hvitt. I morgen skal jeg pusse lett på metallbåndene slik at metallet skinner litt gjennom det hvite. Blir lekre nattbord på hytta!! Malte også et barnebord som var limegrønt+rødt+gult. Nå er det hvitt. Og i morgen skal jeg ta stolene også. Lurer på om jeg skal male på noe dekor.... En rosa blondeduk på bordet og noen ornamenter på stolryggene kanskje.... i beige/lyseblå kanskje. Ettersom dette skal inn på "barnerommet" på hytta. Og der går det i beige/lyseblå. Har ikke skrevet på noen dager nå.... men ellers denne uka har jeg starta med å fornye en gammel lampeskjerm som min kjære hadde på barnerommet sitt for over 20 år siden. Da var det Donald Duck & Co. Nå er den rååååsa. Plana er å henge små diamanter/prismer under dem. Perfekt til frøkna sitt rom i nyhuset! Ellers har jeg sydd strandpledd av masse rester. Bilde kommer senere.... MEN HVORDAN I HULESTE FÅR JEG TIL LINJESKIFT?????