Jeg har blitt hypnontisert

Har i alle år vært redd for slanger/orm og har ikke engang klart å se dem på tv/i bøker. Faktisk klarte jeg ikke å se en meitemark engang, for den minnet som om en orm. Dette har gått utover turgleden og stoppet meg i å gå på mange fine turer i naturen. Så derfor tok jeg en tur til legen min, som også driver med hypnose og EFT. Skikkelig spooky altså!! Var våken og bevisst hele tida, men du verden så merkelig da han sa at jeg hadde en heliumballon knytt fast i høyre håndledd....etter en stund begynte hånda å løfte seg oppover uten at jeg ville det.... Etter en stund klarte jeg faktisk å se for meg en slange ligge sammenkveilet på et berg i solskinnet, og bare tenke på det som en fredelig syn - uten å bli skjelven. Helt utrolig: jeg turte til å med å google buormen.... Marcus synes jeg er litt smårar, men er nok litt stolt av mamma'n sin og da :-) Så i helga skal vi på lavvotur og for første gang på lenge gleder jeg meg!! Anbefales virkelig til alle med fobier som går utover hverdagen. Nå gleder jeg meg bare til neste time; neste skritt for å bli frisk fra ME :-)